måndag 30 november 2009

UL imorgon!

Imorgon är det vårt första ultraljud..... Känns som om vi ska göra ett graviditetstest imorgon. Jag mår lite illa om dagarna och säger då till H

- Ja, jag hoppas verkligen jag är gravid. För annars är det något annat fel på mig.

Jag mår små illa hela dagarna och vill inte göra annat än sova. MEN, jag känner mig inte gravid. Jag känner inte i kroppen att; JAG ÄR GRAVID. Jag känner mig som förut, lite tröttare bara och lite mera illamående. En del säger ju att dem bara visste när dem var gravida, att dem kände det i kroppen. Om så är fallet så är jag inte gravid...

Ännu är jag inte så nervös, men jag vet inte vad jag gör om vi inte ser ett tickande hjärta imorgon.... Jag ska på julbord med en massa kunder imorgon kväll också. Hur ska jag klara det isåfall?

Men vi har iallafall fått en liten bebis nu. Lilla Mysak, världens sötaste lilla Berner Sennen valp. Han är så söt och glad hela tiden och får sina energikickar, när man inte hinner men honom :) Det är precis som att ha en bäbis...kan jag tänka mig. Hela min dag kretsar runt vår nya familjemedlem nu.

Han är världens sötaste och jag älskar honom redan så mycket.... :)

2 kommentarer:

  1. Att må småilla hela dagarna och inte vilja göra annat än sova är att känna sig gravid... :-)

    Så spännande att ni ska få se ert mirakel imorgon!

    /Anna

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för er! Att må illa ska väl ändå ses som ett gott tecken. Du hade kunnat känna - inget!

    Grattis till Mysak, vilket härligt namn! Passar KANON på en liten Bernerkille!

    SvaraRadera