söndag 8 november 2009

Ruvdag 18 - dagen efter plus

Tack alla för era fina kommentarer!

Igår gick jag som på moln. Jag sprang och tittade på grav testet var 5te minut och log åt det där plusset. Jag kan fortfarande inte förstå det.

Idag är jag dock mest rädd. Efter mitt plus igår så satte mensvärken igång ordentligt. Kändes precis som när mensen är på väg. Dock har inget blod kommit ännu. Jag testade mig idag igen, bara för att få se det där plusset träda fram igen. Det var ett klart och tydligt plus, dock lite lite svagare än igår.... Det gör mig orolig...

Men jag vill inte gå och må så här, tror inte det är det minsta bra heller. Men efter så mycket kämpande så vill jag så mycket att detta ska gå vägen.

Jag ska ringa akademiska sjukhuset imorgon och hoppas jag får några lugnande ord, så jag slipper gå och vara så här nervös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar