torsdag 12 november 2009

20 dagar kvar till ultraljud

Igår slutade jag med mina vagiatorer, det gör det lite extra nervöst när det sätter igång och molar i magen. Sist fick jag mensen 17timmar efter att jag slutade med vagiatorerna. Men då var jag i och för sig inte gravid.... Vilket jag faktiskt är nu, jag kan inte tro det!

Jag har svårt att förstå att jag faktiskt är gravid och jag har svårt att tro på att allt kommer bli bra. Trots att vi har kämpat så hårt nu under drygt två år, så känns det som att "så här lätt kan det väll inte vara". Helt sjukt att jag tänker så....

Jag ser fram emot när jag kommer kunna få berätta för alla. Berätta att jag är gravid! Som jag har drömt om det.

Just det, jag har slutat gråta, inte ens till sorgliga filmer gråter jag längre. Känns som mina tårar är slut... Jag orkar inte gråta mera. Trodde man grät mer när man är gravid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar