måndag 9 november 2009

19dagar efter återförandet

Idag är det två dagar sedan jag plussade. Usch var nervöst det är. Jag är nojig konstant. I lördags och söndags för att jag hade så ont i magen, idag för att jag inte alls känner mycket.

Jag kontaktade akademiska sjukhuset idag för att berätta att jag plussat. Jag ska komma på första ultraljudet den 1a december. Det är mer än 3 veckor kvar. Exakt 23dagar till dess.

Först då, får vi se om det finns något tikande litet hjärta där inne. Åh, vad jag hoppas och vad jag längtar efter att få se det....

2 kommentarer:

  1. Så spännande! 23 dagar, det lät länge att vänta det...huga. Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Pi! Ja, visst är det långt tid kvar innan man får veta om det ser bra ut. Jag hoppas så mycket.

    Kram

    SvaraRadera