fredag 13 november 2009

Ofrivilligt barnlös - gör ont!

Jag tar tillbaka det där som jag skrev igår om att det "kändes för enkelt, för att vara sant". Om vi lyckas nu har det absolut inte varit för enkelt!

Jag var inne och läste på villhabarn.com, på den sidan för dem som kämpar så hårt. På dem sidorna jag har hängt på i över ett år. Det gör ont i mig att bara gå in och läsa där. Jag vill inte ner ditt igen. Det är sånt djupt svart hål. Ingen som inte varit ofrivilligt barnlös, kan någonsin förstå den smärta det är att kämpa och få dem negativa beskeden månad efter månad när mensen kommer. En sten har lossnat från mitt hjärta och jag vill inte att den ska komma tillbaka. Jag orkar inte det....

För alla er som kämpar, av hela mitt hjärta önskar jag att vi alla lyckas bli föräldrar någon gång....det är vi värda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar