måndag 1 februari 2010

Blog-award!

Jag har fått en blogaward av Popcorn, tack snälla fina! :)



Med en award följer ansvaret att följande saker uppfylls:
A: Kopiera awarden på er blogg! - KLART!
B: Länka till personen som gett dig awarden! - DONE!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv! - KOMMER NEDAN
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge en award till! - SE NEDAN
E: Länka till deras bloggar! - DET ÄR KLART!
F: Lägg en kommentar i deras blogg om att du gett dom denna award!

7 "intressanta" fakta om mig...
Jag har världens finaste BernerSennen valp hemma :)
Jag är extremt tävlingsinriktad och är därmed en extremt dålig förlorare.
Just nu hatar jag att jobba och skulle helst vilja vara hemmafru ; )
Jag har varit i Australien på två ganska långa rundor, och älskar detta land!
Jag har ganska svårt för att prata om mig själv, men desto lättare för att lyssna på andra.
Jag är usel på att laga mat!
Jag kan inte se en film mer än en gång.

Jag har inte varit i bloggvärlden så länge så följer inte så många bloggar. Men några av de jag följer vill jag skicka vidare denna award till, med en liten motiviering.


Resan till plusset. Joanna, du känns som den mest ödmjuka människa jag har "träffat". Du har det jobbigt men orkar bry dig och stötta andra.
Livet hos oss. Pi, du är en av de första som skrev på min blogg. Du är alltid så positiv, jag skulle ofta vilja ha lite av din positivitet :) Du skrev både när jag gjorde behandlig, när jag plussade, när jag såg hjärtat slå och när jag fick MA. Du är osjälvisk och stöttande, hoppas jag kan göra samma för dig.
PoPCOrn. Jag har inte läst din blogg så länge. Men tycker den är jätte kul och läsa då vi verkar vara så "lika". Båda har PCO, trivs inte på jobbet, älskar ostbågar och har extrem beslutsångest :)
Innan du fanns. Din blogg var den första jag läste inom denna kategori. Jag började läsa din blogg precis innan du plussade. Man blir berörd av din blogg och du har gett styrka!
Vår resa med IVF som sällskap. Du verkar vara en helt underbar tjej. Du skriver och stöttar och du är även den som införlivar hopp, då du äntligen har fått uppleva det finaste mirakel som finns :)

Jag önskar er alla och alla andra som sitter i denna situation all lycka till! Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Tack, vad du är gullig! Och visst är ostbågar något av det godaste som finns?! =)

    SvaraRadera
  2. Jösses vilken fin motivering jag har fått =) Vilket fint sätt att göra någon glad, för det blev jag verkligen. Tack så jättemycket vännen!

    Massor med kramar!!!!

    SvaraRadera