torsdag 18 februari 2010

Avbryta......pust....

Tack för era fina kommentarer, jag vet inte hur jag ska göra ännu. Den enda lögnen jag kan komma på är helt enkelt att jag "blir sjuk". Men jag är ju så sjuuuukt dålig på att ljuga. Så jag vet att jag bara kommer ligga hemma med ångest för att jag ljugit. Kolla vilket fin människa jag är : )

Jag tänker iallafall vänta med att ta beslut om huruvida jag ska säga sanningen eller ljuga till efter undersökningen imorgon. Just nu är jag ändå nojig över att vi ska behöva avbryta detta försök. Igår kväll fick jag lite lite mens, eller rosa på pappret när jag torkade mig. Fick även det i eftermiddags. Känns inte som att det kan betyda något bra. Men men, orkar inte oroa mig, det kommer jag få göra så mycket ändå om vi inte behöver avbryta. Jag får ta mötet som det kommer imorgon, måste vi avbryta tänker jag fylla mig med alkohol på kvällen och tycka synd om mig då.....

1 kommentar:

  1. Jag velade länge och väl om jag skulle berätta för chefen, men kom till slut fram till att jag ska ljuga och bara ringa och säga att jag är sjuk när det är dags för ÄP. Det kanske är fult, men jag känner som du att jag inte har tillräckligt stort förtroende för min chef för att berätta. Men visst är det svårt, och jag har redan nu lite ångest för själva ljugandet.

    Hoppas att allt går bra på undersökningen och att ni får fortsätta. Kram.

    SvaraRadera