tisdag 26 januari 2010

If I fail and I give up...do you think I ever gone get up?

Den här helt främmande människan inspirerade mig. Min sambo visade mig detta klipp och det fick mig att tänka. Jag vill inte ge upp, jag kommer inte ge upp. Ger jag upp så kommer jag aldrig få det jag mest av allt vill ha.... Vi kommer försöka tills vi lyckas. Det kommer kosta oss några liter, blod, svett och tårar....och antagligen lite pengar. Men den finaste dagen man kan tänka sig kommer vi stå med vår bebis i famnen och vara lyckligare än någonsin!

Sometimes in life you fall down and you feel you dont have the strength to get back up. Do you think you have hope? Because I tell you, Im down here, face down and I have no arms and no legs. It should be impossible for me to get back up but its not. I will try one hundred times to get up and if I fail one hundred times. If I fail and I give up...do you think I ever gone get up? No! But if I fail and try again, and again and again.... But I just want you to know its not the end. It matters how you gone finish, and you gone finish strong. And you will find that strength to get back up....





3 kommentarer:

  1. Kolla in mitt senaste inlägg, du har fått en award! =)

    SvaraRadera
  2. Godkväll raringen! Okej, 3dje försöket. Men det bekostar landstinget hoppas jag? Får verkligen hoppas att ni får ett fint till insättning och några till frysen.

    Klippet från youtube berör verkligen, såg det förra året någongång. Snacka om inspirerande!

    Det låter bra att ni kommer kämpa på! Det positiva är ju att ni kan bli gravida och bara det är ett enormt stort steg på vägen till målet. Sen ska det bara in ett befruktat ägg som mår bra och som gosar in sig ordentligt och stannar i nio månader.

    Hoppas din mens kommer igång snart så att ni får sätta igång med försöket!
    Kram! ♥

    SvaraRadera