tisdag 15 december 2009

Rosa-aktiga flytningar.....IGEN....

Jag somnade samtidigt som lilla Mysak igår. Jag gör som när man har barn, jag passar på att sova när vår lilla säl sover :)

Kl. 17.40 vaknar jag och går på toaletten. Inget magont....ingen växtvärk...men där var det....igen....det där lilla röda, som gör att hjärtat hoppar över ett slag.

Det var precis som sist, typ färgade flytningar. Inget i trosorna, utan bara på pappret....

Jag ringde karolinska och dem sa att dem bara kunde ge lugnande råd. Så här tidigt i graviditeten så växer livmoden så mycket och det finns så mycket blodkärl där att det inte är konstigt det minsta om något av dessa går sönder.

Inga klumpar, ingen smärta, inga grönaktiga flytningar....då ska det vara ok.

Precis som sist så var det lilla lilla rödaktiga på pappret borta efter två toabesök. Jag åkte inte in denna gången.... Efter dessa rosa-aktiga flytningarna satte det igång och mola lite i nedre delen av magen. Det gjorde inte ont, utan drog och molade....

Jag hoppas vårt lilla pyre fortfarande lever och vill stanna länge länge till. Blir det fler såna "blödningar" åker jag in. Nu känner jag mig ändå ganska lugn.

24dagar till UL....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar