måndag 8 mars 2010

Dåliga besked....

Av alla 13 äggen vi fick var det inget som kom till frysen. Efter tre IVF har vi inte fått ett enda till frysen.... Efter tre IVF ligger hoppet hos pyret som jag ruvar på nu, sen kommer det kosta en massa massa pengar.

25.000sek för ett försök.
50.000sek för ett trepak.
Det är sjukt. Förstår inte varför de ska ha så j-vla mkt pengar. För att vi som har svårare att få barn, gör vad som helst?

---------------------------------------------------------

Ruvdag 10 - Nu har jag ruvat längre dagar än det är kvar av ruvtiden... Idag har jag nästa inte känt något alls.

Ruvdag 8 och 9 molade det lite fram och tillbaka hela dagen.

5 kommentarer:

  1. Tråkigt att det inte blev något ägg till frysen men ni har ju fortfarande pyret. Håller tummarna att ni får behålla pyret! Hoppas, hoppas!

    SvaraRadera
  2. Hoppas pyret håller sig kvar nu! Självklart blir det så att du inte åker till Sälen! :)

    Kram!! ♥

    SvaraRadera
  3. Om du plusar och åker till Sälen vill jag bara tipsa om alkoholfria drinkar som mojitos eller caipirinhas. Man ser verkligen ingen skillnad, och känner knappt någon på smaken heller.

    Strunta i att åka skidor om det gör dig orolig, det är inte värt det. Du kanske kan åka på längden i stället?

    Du vet att jag hejar på dig, håller alla tummar!

    SvaraRadera
  4. Trist att det inte blev till frysen. Vet hur besviken man blir, och så sätts ju allt hopp det som har blivit isatt redan, och det kan vara lite skrämmande. Men, det behövs ju bara ett guldägg så...

    SvaraRadera
  5. Tack alla för era fina kommentarer. Jag sitter här uppkryppen i soffan i västra delen av stockholm och hoppas.
    Jag sitter här med datorn i knät och försöker jobba, medan jag hoppas.

    Jag hoppas och hoppas. Längtar och drömmer och hoppas....

    SvaraRadera