lördag 12 september 2009

Akupunktur

Jag har bokat akupunktur, första tiden imorgon. Jag griper halmstrån. Men finns det minsta lilla chans att det kan fungerar provar jag det....

Tre till har nu plussat på villhabarn.com sedan mitt minus, förutom hon som plussade samma dag som jag inte gjorde det. Totalt fyra stycken. Villhabarn.com stressar mig. Det är svårt. Från början var den sidan ett ordentligt stöd, nu stressar den mig lika mycket som alla andra som plussar. Det är inte dem härliga tjejernas fel. Dem har kämpat minst lika mycket som oss och förtjänar det. Det är jag som inte kan hantera det, som blir så ledsen av att inte lyckas.

Jag mår bättre nu. Och det måste ni förstå, ni som läser detta. Jag skriver när jag mår dåligt. När jag mår bra skriver jag inte, så ibland mår jag faktiskt bra :)

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag blev så nyfiken på din blogg när du länkade den. Jag har också akupunktur snart, hoppas att det hjälper oss!
    Lycka till!
    (en av dom som fick minus)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Kram från en annan som fick minus! Visst känns det jobbigt när man är den som inte får gå vidare "till andra sidan". Hoppas vår dag kommer en gång!

    SvaraRadera
  3. Ja, visst hoppas vi att vår dag kommer ngn gång! Det måste den göra, för annars kämpar vi ju för inget.....

    Tack för era kommentarer, jag vet att jag inte var ensam i att sjunka ner några våningar och gråta mig till söms om nätterna. Men vår dag kommer.... Kram på er!

    SvaraRadera