tisdag 13 april 2010

Tack!

Tack alla fina människor där ute! Tack så mycket för era kommentarer!

Jag fick idag reda på att han har träffat en ny undertiden vi var tillsammans. Under tiden vi försökt skaffa barn. Har ingen anning om hur länge det har pågott, men de känslor jag har förstått att han har utvecklat för henne, gör man inte på två veckor. Och det är så lång tid sedan han gjorde slut med mig. Det gör så ont i hela mig. Undertiden jag genomgick behandling, var han med henne.

Jg trodde inte jag kunde gå sönder mer än jag redan gjort. Men det gör så ont nu så jag vet inte hur jag någonsin ska kunna läka.

Jag kommer sakna er alla!

9 kommentarer:

  1. Å nej! Det är inte sant!!

    Det känns otroligt orättvist att du ska behöva gå igenom det här nu. Jag förstår att du är alldeles trasig. Hade önskat att du ville fortsätta skriva. Å jag vet att det här låter så klyschigt, men jag hoppas att det kommer något bra ur det här. Att du får en ny bra start.

    Om du vill byta tankar får du gärna mejla mig. Jag förstår om det inte ger dig något, du gör som du vill.
    snellienellie@gmail.com

    Många, många stora kramar från mig. Håll ut!

    SvaraRadera
  2. Så fruktansvärt!! Om jag får säga det, vilken otrolig tur att NI två inte fick barn tillsammans! Jag vet att det är fruktansvärt hemskt att säga, men ändå, tänk om du blivit gravid och han han sen lämnat dig mitt i det?! Vad tänkte han med??!!! Visst, det finns alltid två sidor av saken, men han framstår trots allt som riktigt omogen baserat på vad du skriver.

    Men jag vill också säga att det finns riktigt bra män där ute också!

    Det värsta i det hela är om din tillit till män och människor i allmänhet får sig en törn i och med detta. Ge honom inte det! Sök trygghet och stöd i familj och stadiga vänner tills du känner att du kommit ur dit vacuum. Du är värd så mycket bättre än detta!!

    En tanke som slagit mig när det gäller otrohet är att jag undrar hur den nya tjejen känner sig. Jag menar, om han lämnat dig för henne så borde han ju lika snabbt kunnat lämna henne för någon annan? Och även om det inte är så, vad fegt att hålla kvar vid dig tills han är säkert i hamn med den andra!

    Ursäka mitt arga inlägg, för säkert känner du dig mest otroligt sårad nu, och kanske att du bara vill att det ska försvinna och han ska komma tillbaka till dig. Men jag känner så väl igen mig i ditt inlägg (fast mitt ex hävdade att han inte träffat någon annan - vad vet jag?). Det tog mig en och en halv månad av djupaste förtvivlan, sen blev jag arg, och sen blev det snabbt bättre! Jag träffade ganska omgående min själsfrände (han fanns otroligt nog mitt framför mig i bekantskapskretsen) och vi har nu bott tillsammans i tio år!

    Det jag vill säga är alltså följande: Du behöver tusen kramar nu, och jag önskar jag kunde ge dig dem på riktigt. Du kommer att må dåligt en tid, men det blir bättre så småningom, och du kommer säkert att komma till den punkt en dag när du är relativt tacksam att du kom ur det där förhållandet med en så osäker man. Det finns en själsfrände där ute för dig med, var så säker!

    Tusen kramar och all lycka till i framtiden. You rock girl! Tänk om alla vore så stark som du, då skulle världen se annorlunda ut!

    SvaraRadera
  3. Nej fyyy fan vilket SVIN!!! Ursäkta mej men jag lir så arg.
    Åh vännen....vad ska man säga, jag HOPPAS så innerligt att du kommer ur det här mycket starkare! Tillåt dej själv att sörja, gråt och älta det får man göra...
    En varm kram till dej!/
    Lilla My

    SvaraRadera
  4. Fy vad fegt att hålla kvar dig och samtidigt vara med en annan. Förstår att det känns extra illa nu, men jag hoppas att du kommer starkare och gladare ur det här. Tycker att Pi satte fingret rätt bra på saken - nu kommer självklart en jobbig tid men det blir bättre. Många kramar och lycka till!

    SvaraRadera
  5. Jättebra kommentar av Pi. Kunde inte sagt det bättre själv.

    Hoppas att du får det stöd du behöver just nu och jag hoppas så otroligt mycket att du kommer att gå starkare ur det här.

    Behöver du nån att prata med nån gång är det bara att höra av sig. (plusresan@gmail.com)

    Lider med dig och är riktigt ledsen för din skull. Det här är så orättvist och inget du nånsin borde fått uppleva. Det här förtjänar du inte. Kanske ska jag sticka nålen i några väl utvalda ställen på mina nya voodoo-docka för din skull? ;)

    Skickar massor med kramar!

    SvaraRadera
  6. Man tror inte att det är sant! Finns inga ord som kan trösta. Kram

    SvaraRadera
  7. Fina du, jag beklagar så hemskt mycket det du varit med om, på alla plan =(. Har en bekant med samma historia, hennes man gick bakom ryggen på henne i ett år! Så förbannat svinig kan tydligen folk vara!
    Hur fasiken han tänkte när du lika gärna kunde ha varit gravid nu, det vet bara gudarna. Förstår att det är jätte svårt nu och du måste slicka dina sår, men uppdatera gärna nån gång i framtiden med läget med dig. Många har läst och bryr sig! Kramar

    SvaraRadera
  8. Åh fy! Jag tycker verkligen att du drabbats av nog olycka för resten av livet nu! När såren läkt så är det din tur att hitta lyckan, kommer sakna din blogg! Stor kram!

    SvaraRadera
  9. Hej tjejen - finns du någonstans i bloggvärlden? Hur mår du? ♥

    SvaraRadera